Vykašlite sa na diéty.

14.08.2013 15:41

Nedávno som v televízii zaregistrovala  opäť reklamu na úžasnú diétu ,ktorú z pochopiteľných dôvodov nemôžem menovať. Ale výsledok bol ohromujúci. Úbytok na váhe mínus 40 kilogramov za pár mesiacov.  Verím tomu že je to naozaj možné ,bohužiaľ spôsob akým sa diéta dodržiava sa mi už v poriadku nezdá.

 Aj ja som to zažila ,každá reklama na akékoľvek rýchle chudnutie mi dávala vždy novú nádej .Úžasný úbytok na váhe a to len za pár mesiacov a ešte bez trápneho cvičenia ,vidina krásneho štíhleho tela je na dosah. Prečo to nevyskúšať ,a že to stojí kopec peňazí ,nevadí .

Takto to chápu všetci, ktorý túžia po krajšej postave a roky už z nadváhou bojujú a nedarí sa im. Viem nikomu sa nepáči ,že by mal chudnúť klasickou  metódou akou je upraviť si stravovanie a začať sa pravidelne hýbať. Každý z nás má sklony ísť tou ľahšou cestou.

Dnes však viem  ,že ľahšia cesta nie je nikdy korunovaná úspechom . Najľahšie z chudnutia je však chudnutie samé  . Možno sa po prečítaní týchto riadkov mnohý z vás čudujú ,ale je to naozaj tak . Schudnúť sa dá akýmkoľvek  spôsobom, alebo diétou, problém však nastáva keď si svoju schudnutú váhu treba udržať.

Na začiatku pri každej overenej diéte sa treba opýtať „dokážem sa takto stravovať  celý život?“ Pretože ak nie ,tak po skončení diéty a prechodom na pôvodnú stravu začneme opäť priberať.

 Preto, vykašlite sa na diéty, zmeňte svoj životný štýl , budete síce chudnúť pomalšie ,ale čo je najdôležitejšie schudnete navždy.

 

Kontakt

Chudnem-rozumne

Družstevná 8
Limbach
90091

+421.903743302