Príbeh pani Majky.

30.01.2014 18:10

Pani Mária sa mi ozvala koncom mája 2011 na známu sociálnu sieť odkazom..

Dobrý deň! i keď sa nepoznáme osobne i tak Vás žiadam o priateľstvo. Ste mojou inšpiráciou pre schudnutie a verím,že sa mi to pomocou vašej knihy podarí i keď mám 65 rokov. Už som vyskúšala všetko možné a nič!!! Vidím,že Vy ste to dokázala a preto Vás veľmi obdivujem,že všetky svoje poznatky dávate iným ženám,aby videli,že sa to dá...Prajem pekný deň!

 

Každá reakcia na môj úspech v chudnutí ma poteší, pretože cieľom môjho zviditeľňovania a predávania skúseností  bolo hlavne

dať ľuďom bojujúcim neustále z nadváhou nádej, že to dokážu a že je to možné. V tom čase sme ešte ani ja ani pani Mária

 nevedeli ,aký krásny úspech pani Mária dosiahne ,napriek tomu ,že jej už dávno nieje dvadsať. Pani Márii som odpovedala so

snahou podporiť ešte viac jej rozhodnutie ,a držala som jej palce ,aby jej všetko vyšlo podľa jej predstáv. Prišla ešte jedna

odpoveď a naša komunikácia na čas ostala prerušená.

 

Vážená pani Júlia!
Zlomila som si ešte cez vianočné sviatky nohu a tá zlomenina je po zahojení ešte komplikovaná a tak nemôžem veľmi cvičiť ešte dva mesiace. Ale cvičím len rehabilitačné cviky,nakoľko neprišlo k vyživovaniu v členku ,tak musím trpezlivo čakať ,kedy sa mi to riadne zrastie. Píšem preto,že sa nevyhováram,ale skutočne bude moje chudnutie troška zdĺhavejšie. Knihu som si objednala cez počítač a tak netrpezlivo čakám,kedy sa vrhnem na dúfam,že teraz už Vašu diétu, lebo doteraz sa mi nikdy nevydarilo schudnúť. Budem na Vás denne myslieť a až sa mi to pošťastí,tak Vám potom pošlem fotku.


Čas bežal ,a ja zaneprázdnená svojim pracovným životom som si ani nevšimla a neuvedomila  ,že od našej prvej komunikácie

ubehlo už viac ako pol roka. Vo februári 2012 mi prišiel od Márie mail.

 

Júlia a takto vyzerám   začiatkom decembra a teraz mám o 10 kg ešte menej,ale nemám novšie fotky,ale ako budem mať,hneď Vám pošlem...

 

Mail prišiel aj s fotkami a ja som z úžasom na ne pozerala ,čo pani Mária  dokázala . Na jednej sa na mňa pozerala veľká pani

v rokoch s nadváhou a na druhej fotke bola čiperná mlado vyzerajúca žena. Bol to úžasný pocit ,že po rokoch márneho chudnutia ju práve môj príbeh naštartoval tak ,že si svoj sen splnila a podarilo sa jej schudnúť na normálnu váhu.

Vymenili sme si mailove adresy a komunikácia medzi nami začala byť oveľa častejšia. Časom sme sa už nerozprávali len o chudnutí ,ale aj o tom ako sa máme a o našich  rodinách.

Raz sa v mojej práci otvorili dvere a stála v nich pre mňa  celkom povedomá pani. Pozreli sme sa na seba a s úsmevom sme sa objali. Bola to pani Mária , štíhla ,plná energie a oči jej žiarili. Debatovali sme spolu možno aj dve hodiny. Samozrejme ,že debata sa prevažne niesla v duchu varenia a stravovania,ale dostali sme sa aj k iným témam a  keby som mala viac  času tak by sme debatovali možno aj do večera.

 Je zvláštne ,že ľudia napriek tomu že sa nepoznajú ,majú toľko spoločného. Obe sme si prežili trápenie s nadváhou . Obe sme prechádzali cestou raz úspešného a raz neúspešného chudnutia.  A obe sme konečne  úspešne prišli do cieľa. Je medzi nami vekový rozdiel ,ale ako keby som sa rozprávala s najlepšou priateľkou . Jej návšteva bola veľmi milá a potešila ma.

 

 Nedalo mi ,aby som tento krásny príbeh nespomenula . Pani Mária je vzorom pre všetkých ,ktorý si povedia že v tomto, alebo v inom veku sa už schudnúť nedá. Je príkladom toho ,že chudnúť sa dá v každom veku ,a v každom veku sa dá aj prísť do vysnívaného cieľa .Samozrejme ak chudnete rozumne ,bez hladovania a zmenou životného štýlu,ktorý môžete dodržiavať celý život.

Vždy sa smejem na tom keď mi povie ,že som pre ňu vzorom . Je to opačne ,ona je vzorom pre mňa . Vždy keď si na Máriu spomeniem koľko má v sebe energie a espritu  ženie  ma to vpred a myslím na to, že nič nieje v živote nemožné ,a ak človek naozaj niečo chce podarí sa mu to bez ohľadu na to koľko má rokov.

 

P.S. Pani Mária začala chudnúť 15.6.2011 a do roka mala o úžasných 35 kilogramov menej . Jej manžel sa začal stravovať podľa nej a podarilo sa mu schudnúť 15 kilogramov. Pridal sa aj syn, ktorý tiež schudol. Mária dala príklad nielen svojej rodine ,ale  všetkým ,teda aj mne. A ja jej za to ďakujem, že mi dôverovala.

 

 


 

Kontakt

Chudnem-rozumne

Družstevná 8
Limbach
90091

+421.903743302