Nájdime cestu -nie výhovorku.

07.12.2012 12:43

Ak je to pre Vás dôležité ,nájdite si cestu , ak nie , nájdite si výhovorku.

Tento citát nie je  z mojej hlavy ,nedávno som dala  like stránke posilka.tv . Často sa inšpirujem aj inými stránkami ,alebo literatúrou na dotiahnutie svojho tréningu ,alebo stravy. Nechcem robiť reklamu ,veď s toho nič nemám ,ale je fakt, že táto stránka je výborná.  Ale nie o tom som chcela. Citát v nadpise ma zaujal možno viac ,ako svalnatý mládenec vedľa neho :). Aj keď si je možné myslieť ,že ma skôr zaujal on.

Otázka čo je pre nás naozaj dôležité  ,je trocha zákerná ak sa nad ňou zamyslíme . Pre mňa je dôležitá moja rodina ,moje zdravie ,práca a nemenej dôležitý je pre mňa aj pohyb a pravidelné cvičenie.  Pred pár rokmi tie posledné dve veci  nemali u mňa žiadnu dôležitosť  a preto som si radšej vždy našla výhovorku. Prečo necvičiť práve teraz  . Moje najobľúbenejšie boli ,že nemám čas –výhovorka najlepšia ,lebo ak nemáte čas tak sa skrátka cvičiť nedá ,deň má len 24 hodín  a popri práci , rodine ,domácnosti ,sedením na počítači a kopou iných vecí je predsa nájsť hodinu na cvičenie nemožné.

Ďalšou výhovorkou bolo ,že nemám kde v pokoji  cvičiť ,aj keď zo stacionárneho bicykla už máte vešiak ,a ešte pred pár mesiacmi ste rodine tvrdili ako strašne ho potrebujete. Ale skrátka ste rozptýlený, všetko vás vyrušuje a v strese sa predsa opäť cvičiť nedá.

V časoch  mojej najväčšej obezity som zas tvrdila že načo budem cvičiť ,aj tak s toho neschudnem . A tak som namiesto pohybu pestovala  gaučing. Ležanie na gauči s plným vreckom chipsov.

Je naozaj zvláštne ,koľko múdrosti je ukrytej v tejto jednej vete . Nemusí byť pre nás dôležitý len pohyb ,ale ak je pre nás  dôležité zdravie ,pohyb je neoddeliteľnou súčasťou toho aby sme  boli zdravý. Ak je pre nás  dôležitá rodina ,je dôležité aby sme boli zdravý. Ak je pre nás  dôležitá práca ,aby sme mohli zabezpečiť  nemenej dôležitú rodinu ,musíme byť zdravý .A aby sme boli zdravý  ,je tu opäť pohyb. Všetko so všetkým súvisí .

Ja si už výhovorky nehľadám , svoju cestu som  našla ,aby som bola zdravá pre svoju rodinu a mohla pracovať. Už dávno necvičím preto ,aby som chudla ,aj keď strata nejakého toho kila určite poteší.  Popri pracovných a rodinných povinnostiach som si našla priestor a čas  na cvičenie. A na gaučing už nemám ani pomyslenie.

Nájdite aj vy svoju cestu bez výhovoriek ,prečo urobiť niečo práve teraz.

                                                                        

 

Kontakt

Chudnem-rozumne

Družstevná 8
Limbach
90091

+421.903743302