Motivácia

08.01.2013 18:17

 

Motivácia.

V úplných začiatkoch môjho chudnutia  ,ako pre mnohých , bolo želanie a jeden veľký sen. Vyzerať lepšie a atraktívnejšie . Bohužiaľ, k tejto motivácii som sa ale dostala už asi po stý krát a deväťdesiatdeväť –krát mi to nevyšlo.  Posledné chudnutie  však malo úspech. K silnej motivácii vyzerať lepšie , som ešte niečo pridala . Začala som si veriť ,že teraz to dokážem. Čo bolo však najhlavnejšie, chudla som hlavne kvôli sebe a pre seba. Samozrejme ,že aj kvôli manželovi a deťom ,ale v prvom rade pre seba. Na začiatku som hneď zavrhla myšlienky tipu, že nemám pevnú vôľu  a pochybnostiam  o sebe som dala červenú. Ak človek začne pochybovať o niečom čo chce, už vopred je odsúdený na neúspech. Denne som si predstavovala ,ako štíhlo a atraktívne  budem vyzerať ,a tešila som sa na deň keď budem v cieli.

Začiatky neboli ľahké ,ale každým ubúdajúcim kilogramom bola moja motivácia väčšia a silnejšia. Môj sen dostával reálnejšiu podobu. Každý úbytok na váhe  bol silným hnacím motorom vpred, ktorý ma dostal až do úspešného cieľa.

To bol začiatok ,neskoršie keď už úbytky na váhe boli viditeľné aj okoliu ,zvolila som novú stratégiu motivácie .Vždy som si kúpila oblečenie o číslo menšie a poviem vám, že motivácia dostať sa do tohto oblečenia bola tak silná ,že o mesiac som si to mohla zopakovať zas.

Dodnes sa motivujem ,aby som nezaspala ako sa hovorí na vavrínoch. Práca na sebe nikdy nekončí. Dnes je mi motiváciou moje zdravie , byť v dobrej kondícii a samozrejme dobre a atraktívne sa cítiť.

 

 

Každý si však svoju motiváciu musí nájsť sám ,prečo urobiť niečo so sebou k lepšiemu  .Dnes viem ,že  najhlavnejšou motiváciou by malo byť naše zdravie  Nadváha je štartovacou čiarou k rôznym chorobám.  Je  však mnoho vecí ,ktoré nás môžu motivovať k lepšiemu životu, záleží na tom čo je pre nás dôležité. Napríklad chcieť vyzerať krajšie ,atraktívnejšie ,mať lepšiu kondíciu, ale aj krajšie sa obliekať .Niekedy stačí urobiť len kozmetické úpravy v stravovaní , pridať viac pohybu a výsledky vás  môžu prekvapiť. Neváhajte a motivujte sa čímkoľvek  ,aby ste našli cestu byť zdravší ,štíhlejší a šťastnejší. Každý má právo splniť si svoj sen.

                                                                                                                                                          Prajem veľa šťastia. Julka

                                                                                    

 

Kontakt

Chudnem-rozumne

Družstevná 8
Limbach
90091

+421.903743302