Grilovaná zelenina s tofu.

10.02.2014 13:58

Ako som už spomínala rada v kuchyni vymýšľam nové a chuťovo zaujímavé jedlá. A čo je hlavné ,aby boli o niekoľko kalórii ľahšie . V poslednej dobe som prišla na chuť tofu. Viem,že som neobjavila Ameriku , ale často sa stretávam aj z názorom ,že táto potravina nieje až taká chutná . S tým by som až tak nesúhlasila ,stačí trocha fantázie a aj to ako iný hovoria bezchutné tofu ,prekvapí ako výborne chutí. Vyskúšajte.

Potrebujem :

1 červenú a jednu žltú mäsitú pariku

1 cibuľu

1 menšiu cukinu

4 cherry paradajky

8 strúčikov cesnaku v šupe

2 PL olivový olej

hrubozrnnú soľ

provensálske byliny

 

100-150 g bieleho tofu

2PL sójovej omáčky

1PL tekvicového oleja

 

Postup:

Všetku zeleninu umyjem a nakrájam na väčšie kusy. Cibuľu ošúpem a rozkrojím na štvrťky. Cesnak nechám v šupe. Takto pripravenú zeleninu vložím do zapekacej misy, pokvapkám olivovým olejom ,posolím ,pridám provensálske byliny a dobre premiešam. Vložím do rúry a grilujem cca 30 minút kým nieje zelenina trocha pripečená. Pokiaľ nemáte trúbu s grilom môžete ju piecť pri 200 stupňoch .

Zatiaľ kým sa mi griluje zelenina ,nakrájam tofu na malé kocky ,dám ho do misky pokvapkám sójovou omáčkou ,dobre premiešam a nechám chvíľu odstáť. Potom dám na panvicu lyžicu tekvicového oleja ,pridám tofu a chvíľu restujem. Keď je zelenina hotová , pridám k nej orestované tofu premiešam a obed, alebo večera je hotová .

Dobrú chuť :)

 

 

 

 

Hladatrecepty.sk