Falošný caesar šalát

19.03.2014 17:38

Originál caesar šalát sa stal mojim obľúbeným jedlom ,keď chodím raz za čas s mojou staršou dcérou na obed. Posedíme ,pokecáme a ešte si pritom výborne pochutíme. Mám pocit ,že ani ten šalát v reštaurácii však nieje tak úplne originál ,ale to vôbec nevadí .Trocha som sa inšpirovala a inovovala som šalát na moje domáce chute a tak si  na ňom  pokojne  pochutím  aj na večeru.

Potrebujem :

ľadový šalát

½ cibule

1ks vajíčko

2PL lyžice kyslej smotany

1PL studenej vody

7 ks čierne olivy

1PL olivový olej

soľ podľa chuti

trocha parmazánu

 

Postup:

Asi štvrť ľadového šalátu nakrájam na menšie kusy a uložím  na spodok taniera. Potom postupne ukladám , cibuľu nakrájanú na kolieska , olivy , vajíčko rozkrojené na osminky .Pokvapkám olivovým olejom . Kyslú smotanu rozriedim trocha s vodou ,osolím ,(môžete pridať pažítku) a polejem ňou šalát. Nakoniec posypem nastrúhaným parmazánom .

 

Tip. Ak chcete šalát jesť na obed pokojne si pridajte 120 g kuracích pŕs opečených na prírodno ,nakrájaných na rezance,

a ako bonus 2 ks opečeného toastového chleba .

 

Hladatrecepty.sk